Názory občanů na cílený útok cikánů proti bílé dvojici. Díky pozitivní diskriminaci chrání cikány těžkooděnci. Paní starostka by měla jít asi dopryč nebo by měla dostat na prdel

Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Halina, 29.5.2013 21:21:47
Paní Evo, kdyby hloupost nadnášela, tak by jste lítala jako holubička.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 21:24:32
milá halinko,eva má pravdu,je to tak i v usa a západní evropě.
Smažky donutit pracovat, jak za komárů., Anonym, 29.5.2013 21:15:15
Na smažky platí malej dvůr, pořádný bič, musí cítit strach. Musí si zvykat makat, bez práce nejsou koláče ani řetězy na krku. Dám jim panelák s vojenským vysloužilcem jako dohledem a makat. Baby k plotně a harantům,které tak rády plodí a rodí, makat,makat,makat. Na svým, protože je kvůli nespolečenskýmu chování a osobnímu smradu a nízké hygieně nikdo z majority zaměstnat nechce.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, hrouda, 29.5.2013 21:23:28
Já bych s Vaším expresivně probarveným návrhem souhlasil. Jenže mám problém v tom, že stejně se u nás chovají bílí spratci, kteří jsou živeni rodiči. Takže ono to tak zcela úplně o rase není ... (navíc znám spoustu cikánů léta se poctivě živící). Ale obecně, práce a zase práce, je dobrý lék na flákání a myšlenky na nepravosti.
Starostka na baterky, Anonym, 29.5.2013 21:10:35
Když nechá šikanovat slušné občany. To je výsměch její funkce. Měla by odstoupit.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 21:14:47
a jak je šikanuje, můžeš to nějak vysvětlit?
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, hrouda, 29.5.2013 21:12:41
V prvé řadě by měl odstoupit ten, kdo odpovídá za bezpečnost. Kdopak to asi je? Kdopak je asi ministrem vnitra?
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 21:22:38
v prvé řadě odpovídá za pořádek město,potom kraj a když to nezvládnou ,nastupuje stát.
Volím jedině pana Vandase, Vrána, 29.5.2013 21:10:07
jedině stranu DSSS.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 21:20:33
radši komunisty. Ti mají šanci se tam alespoň dostat a cigáni se jich bojí jako čert kříže, protože by ji nastaly krušné časy v podobě pracovní povinnosti. Nestačili by přitom nadělat tolik dalších parazitů, takže to má více výhod.
Starostko, co to znamená, vy jste na slušné pracovité lidi,, Anonym, 29.5.2013 21:08:11
poslala těžkooděnce, že se nestydíte, víte jak se vám ti vypasení negramoti chechtají, už to ukazovali.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 21:09:55
píšeš kraviny, starostka na nikoho těžkooděnce neposlala. Proč to děláš? Proč lžeš?
Páni policisté a těžkooděnci Zapomněli jste na slova p. Nečase !!! MY NÉ !!!, Vzpomeňte až zase budete cikorky bránit !!, 29.5.2013 21:05:55
K efektivnímu boji potřebujete zbraně a peníze, to je prostě realita. A obstarání zbraní na policejní stanici je logický krok. Premiér uvedl, že stejně jako vedl válku s občany režim, měli i oni právo hájit svou svobodu násilím.
V Milovicích přibude 5 nových darmožroutů., Rasista, 29.5.2013 21:04:45
 
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, hrouda, 29.5.2013 21:15:06
panáčku, kdybys trochu sledoval situaci, tak bys kromě barvy pleti zaznamenal, že ten hošan-taťka pracuje a chce si sehnat navíc přivýdělek.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 21:19:15
To říká každej černej parazit.Pravda je ale jiná.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, množící se krysy z temnot, 29.5.2013 21:09:54
třeba je ta tlustá polomozková pizda rozsedne
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 21:10:50
hm, tobě asi máma přimáčkla hlavičku, že jo
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 21:07:29
co děláš ty? Kolik přispíváš měsíčně do eráru?
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Rasista, 29.5.2013 21:10:46
Já jsem si děti vychoval za svý.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 21:12:18
zajímavé, podle rétoriky bych tě odhadoval na dvacetiletého hajzlíka
volby, Anonym, 29.5.2013 21:02:39
Volte do politiky slušné lidi, V Maďarsku se to již podařilo.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, hrouda, 29.5.2013 21:11:45
Myslíte ty pravicové skorofašisty, co omezují média, chtějí ovládnout soudy, zestátnily soukromé důchodové fondy? Myslíte ty pravičáky, co získávají body na boji proti cikánům? Jak myslíte, že bude trvat, než půjdou proti levicově smýšlejícím občanům? Asi situaci v M neznáte, že?
Proč?, veronika, 29.5.2013 21:01:41
Vážená paní starostko, a) vaše diskuze jsou neplodné, řešení bezzubá, takže už raději konejte. Řeči o diskuzi rádi používají Ti, co nemohou nic nabídnout , nemají sílu, vůli a schopnosti něco řešit. Ještě je oblíbená fráze o složitosti problému. Tedy, diskuzí bylo už dost. b) Jste starostka především těch občanů, co platí daně a plní své povinnosti a těm máte zajistit možnost plného občanského života. Zatím jim doporučujete zabednění domovů, sedět doma, chodit po vymezených cestách atd. - absurdita! c) Romové se bojí a hned těžkooděnci na ochranu? My se bojíme léta a nic, takže se styďte, Vy i Policie. Ať se bojí aspoň jeden den. A řešení hledat nemusíte, JE - stejná práva, stejné povinnosti, jeden metr na všechny. A tak se ptám PROČ TO NEJDE? PROČ? ZA CO?
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, hrouda, 29.5.2013 21:08:56
Nedivím se Vašemu rozhořčení. Jenže to není pouze o cikánech (znám spoustu těch , co léta pracují). Problém je v tom, že tato vláda nic nečiní. Řešení je spousta, od okamžitých, po ty dlouhodobé. Počínaje předškolní docházkou, konče represivními opatřeními, jako je posílení policie. Paní starostce bych nečinnost nevyčítal. Já bych začal od opatření okamžitých - posílení státní policie. Ať se pražský taxikář Kubice snaží ... O dalších opatřeních by se dalo sáhodlouze psát, ale bez podpory vlády a parlamentu se paní starostka může strhnout, je jen otázkou, kdy a kde se to stane znovu.
do zbraně, Anonym, 29.5.2013 21:00:49
stát selhává, jedná možnost je ozbrojit se a každého hajzla co zaútočí odstřelit
Vyjádření vyšetřovatele., Rasista, 29.5.2013 21:00:38
Musí se vyšetřit,jak to vlastně bylo.Manželé zřejmě slovně napadli romy a navíc šli přes jejich území,aniž se jich dovolili.
kikinova cikánská, amnestie, 29.5.2013 20:59:20
oko za oko, zubzazub, už bylo dost té přiživnícké cikánské pakáže, slušnějších moráků si nikdo soudný nevšímá, dokud se zištně nezvýrazňují, ale ti sami se musejí za tuto bordel dělající morgošskou parazitující agresívní sebranku množící se jak krysy a potkani stydět a ne ji obhajovat jak holomek a samková, či populista kocáb
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Asimilovaný, 29.5.2013 21:01:40
Vím, že naprostá většina Čechů je slušných, a že netouží po nějaké odplatě, ale po řešení kriminality. Proti tomu nic, ale naprosto nic nemám, i když jsem Cikán.
ad cigoši, jojo, 29.5.2013 20:58:56
pochopte jednu věc. stát na ně dostává love z eu, aby nešli na západ. takže budou vždy preferovaní.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 21:09:56
Ano, stát dostává na cikány z Eu, ale napřed tam ten stát musí peníze poslat. Je to takové svinstvo na české daňové poplatníky. Politici vytváří dojem, že nás zas tak moc cikáni nestojí, ale pravda je taková, že vše co nám unie na cikány pošle, jsou naše peníze.
Přečtěte si diskusi, Anonym, 29.5.2013 20:58:08
https://www.youtube.com/watch?v=rWJgUOLeLKc
zkurvení morgoši, Anonym, 29.5.2013 20:56:54
jediná možnost je vyhnat je zpátky do Indie, hovada líná nevděčná
Tak, ., 29.5.2013 20:55:15
jsem vám viděl lidé zlatí, jak fízl svého bílého poplatníka mlatí. Prý nebude hanobit rasu a dostal zadržovací basu. Zde prý může přemýšlet do rána jak velebit svého cikána.
Nedali jste?, Vzali jsme si, 29.5.2013 20:54:58
 
Když jsem šel dnes ráno do práce, Anonym, 29.5.2013 20:53:26
http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=258486
Většina Čechů, Asimilovaný, 29.5.2013 20:53:15
Vím, že naprostá většina Čechů je slušných, a že netouží po nějaké odplatě, ale po řešení kriminality. Proti tomu nic, ale naprosto nic nemám, i když jsem Cikán.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, bílá rómě s černou mindžou, 29.5.2013 21:06:34
nejsem čech ani cikán a když chceš mluvit o slušnosti tak si zameť napřed před svým prahem hrdý morgoši a nedělej xenofóbii už tou blbostí co jsi napsal, cikáni jsou pakáž od narození, mají to v krvi, tzv. slušného cikána neznám a znám jich požehnaně i asimilovaně
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Asimilovaný, 29.5.2013 21:14:40
Pemýšlel/a jsi před tím, než si to napsal/a nebo ti nenávist zatemnila mozek?
xxx, genovefa, 29.5.2013 20:52:17
Proč jsou vyšetřováni na svobodě? Už nějaký chytrolín od policie povídal v tv, že se musí vyšetřit, jak to vše začalo. Nakonec to dopadne, že oni za to nemůžou, že je ten pár vyprovokoval a schválně se válel po zemi a nabíhal si na větev.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Buk, 29.5.2013 20:57:44
já už to dneska psal ráno,že to odnesou bílí,ža cikáni budou zase z obliga a dostanou za to nový byt.My jsme ale blbý národ.A co ten vykurvenec z městské policie????Co ten,debil jeden posranej.Toho byl zliskal jako prvního.Potom jim věřte sebrance policajtské,která bere jen peníze a nic neřeší.
A kdo to bude platit?, POSILUJE HLÍDKY.......hahahaha, 29.5.2013 20:51:42
JDĚTE UŽ VŠICHNI DO PRDELE.Umíte jenom danit a platit tenhle bordel.Chce to párkrát zmlátit pendrekem a bude po posilování hlídek.Političtí šašci všeho druhu ale nesmí nikoho řezat.mají svoje prdelní práva.Masaryk kdysi řekl,že pro slušné je demokracie a pro ty druhé tvrdé tresty.Tady je HOVNO na všechny strany.Akorát daně a ty se rozkradou.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Marie, 29.5.2013 21:03:07
Dovedete si představit co by se stalo s policajty, kteří by jen vytáhli na ty černé zmetky pendreky? Média by je vláčela několik týdnů pro nepřípustnou brutalitu s rasistickým podtextem a naši politici by se omlouvali celému světu, že k takové situace ze strany policie došlo a policajti by si už nikde ani neškrtli. Někteří diskutující už naletěli i na to, že policajt hlídající kamery byl vinen - ale vždyť on na ně zavolal hlídku-tak jak byla jeho povinnost a přece ho okamžitě vyhodili, kdyby nechal kamery kamerani a běžel by na pomoc sám-vyhodili by ho taky-za porušení předpisů.
Re: Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 21:07:45
Nechápu, proč pendreky? Mohou je chytit do sítí?
Vy chcete komunikovat?, Thor, 29.5.2013 20:50:58
S cikánama komunikujete 600 let, ale oni nekomunikují, oni si berou!!Jste HLUPÁCI!!
volte Vandase a ne Bubeníčka,, Anonym, 29.5.2013 20:47:44
ten vede jen blbé kecy a neudělá nic.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Vrána, 29.5.2013 21:04:31
volím Vandase,už při posledních volbách jsem jim dal hlas,ale bylo jich málo těch hlasů.Doufám,že jich teď bude víc.
Tyto problemy v CR nikdo neresi., Anonym, 29.5.2013 20:45:39
U nas v jiznich statech se vyplaci odmena 5$ za ocas ondatra, protoze provrtava hraze. Inspirujte si a platte odmenu za cerny ocasky! :-)
Co dělali komunisti s cikánama? Oni tehdy dokonce i pracovali., Anonym, 29.5.2013 20:44:07
 
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 20:49:38
většina měla invalidní důchod.
Re: Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, , 29.5.2013 20:52:39
ten měli akorát vexláci vole
agresivní voliči , hun, 29.5.2013 20:43:36
ksčm útočí všude,téměř všichni cikáni volí komunisty.
Re: agresivní voliči , , 29.5.2013 20:45:46
Ty blbečku na tobě ta hloupost musí zářit.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 20:51:20
ty jsi taky volič komoušů,agresivitou a blbostí vyčníváš.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 20:47:46
Řekl něco špatně přecedo?
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 20:49:56
napsal to špatně - volí socany, dostávali od nich i prachy když jim půjdou dát hlas (Severní Čechy)
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 20:54:03
cikáni volí toho,kdo dá guláš,párek nebo stovku a to jsou socani nebo komouši.
Dnes zakročili těžkooděnci proti utiskovanému bílému národu., Anonym, 29.5.2013 20:42:45
kde byli policisté v době napadení??? Na Aralce, zakračovali proti ruskému letadlu co odváželo zločince, vyhledávali špínu na komunisty(to dělají již 25 let), dělali dozor nad prodejem drog, brali výšlapné od prostitutek.....???
Už v demokracii nevěřím, Aleš, 29.5.2013 20:42:01
Je to k blití jak tenhle stát a režim funguje. Místo aby pečoval o svoje daňové poplatníky , voliče a občany na kterých vlastně tenhle režim stojí , tak privileguje příživníky , násilníky , nemakačenka, feťáky a všechny ty , kteří jenom škodí. No a lidi kteří musí snášet kriminalitu a další problémy vznikající neschopností státní garnitury důsledně vymáhat dodržování zákonů , no tak ty režim potrestá podruhé tím, že na ně pošle težkooděnce no ti je zmlátí podruhé...... No a aby toho nebylo dost tak příjdou k moci lotři jako je Klaus , Nečas a Blažek no a to málo co se podaří poslat do basy tak pustí na svobodu. Je mi to líto, ale nevidím jak by se tenhle svinčík mohlo podařit demokraticky a efektivně řešit. Nejsem radikál , spíš obyčejnej člověk, ale jedinou cestu vidím volit DSSS a pana Vandase. Myslí , že by cikáni mohli za vlády pana Vandase prokázat jak moc doopravdy chtějí pracovat a pak by neměli čas na lumpárny. Už aby to bylo. Vyzívám proto všechny občany kteří už mají dost lumpárem v téhle zemi volte DSSS.
U CIGÁNŮ SE TO MÁ TAK, Anonym, 29.5.2013 20:40:19
ŽE NEJDŘÍV STŘÍLÍM DO HLAVY A PAK SE TEPRVE PTÁM CO CHTĚL
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Důchodce, 29.5.2013 20:56:33
Omyl, doppelschuss. Nejprve doprostřed korpusu a pak teprve do palice ránu jistoty. Jako na popperech, když se kácí.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 20:41:48
až si Cikán pořídí kvér, může se vůči tobě řídit stejnou logikou?
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Thor, 29.5.2013 20:54:13
Ty blbe, my cikána terorizujeme??Jsi jenBLB-nic jiného!Kdybys nebyl blb, tak nejsi vůbec nic!
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 21:05:41
otírej si tu svoji špinavou hubu do svého rukávu, ne do mne. Zjevně na tom nebudeš nejlíp, když nejsi schopen pojmout jednoduchý text a píšeš ty své kokotiny.
cikáni, boby, 29.5.2013 20:35:07
Nevím, kdo platí daně a ne malé, jestli cikáni nebo my.Je proti logice, aby se chránil cikán, který v životě do systému nedal ani korunu. Nevím, proč platím daně.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 20:41:02
když někdo nedal do systému ani korunu, tak to ještě neznamená, že takový člověk nebude mít stejná základní práva. Pokud tedy žijeme v civilizované společnosti, je pravda, že hodně černých i bílých mne svým chováním přesvědčuje, že to tak není
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 20:37:12
jestli nevíš, proč platíš daně, tak ti asi ve vzdělání něco uniklo
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 20:42:14
Daně platím proto, aby je někdo zneužil a rozkradl a aby z těchto daní mohli být živeni cigáni.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 20:46:21
víš co? Místo prázdného žvanění - zkus si zjistit (jsou to pro veřejnost dostupné údaje), jaký je rozpočet a kolik peněz na co jde. Zjistíš s překvapením, jak relativně malý podíl představují sociální výdaje.
, , 29.5.2013 20:34:36
nic nepomůže, ani volby, černí budou vládnot
Volby a strany, fairmon.webz.cz, 29.5.2013 20:32:43
co takhle volit DSSS !!!!
Stát Tupohlavy, fairmon.webz.cz, 29.5.2013 20:31:52
Je to furt dokola když revizor v metru vidí cikána otočí a jde pryč vam dá pokutu ale něj nemá.Policie je tu pro to aby obtěžovala a pokutovala slušné lidi.Protože jsem slušní a mame se čeho bát tak posloucháme .Cikaáni ne chce to vzit bejsbolky a nabít jim hubu aby se měli šeho bát.Jsme ovčani země tupců v udolí Tuphlav ,když si to necháme líbit dobře nam tak !!!!
je to na nás, Honza, 29.5.2013 20:29:45
Brzy budou volby, ani jedna pol. strana neměla ve svém programu, prosazování multikulti, imigraci snědých cizinců a zvýhodňování cikánů. Ptejme se tedy politiků, jak a kým bylo prosazeno tohle zvýhodňování snědých, nepůvodních obyvatel, a kde mají ve svém pol. programu řešení tohoto problému. Sami poznáte, jestli je to jenom opakování nic neřešících frází, a tyto pol. darebáky NEVOLTE, v Maďarsku se to již podařilo, taky si zasloužíme politiky, kterým budeme moci důvěřovat.
zprávy, mil hurikán, 29.5.2013 20:26:29
z Duchcova říkají, že jde o bohatou rodinu. Vida ten protimluv, kdy se stále hovoří o socálně vyloučených, on zkrácený gen MAOAG, který je v této zkrácené formě zodpovědný za snížené odbourávání serotinu a v důsledku toho o menší sebekontrolu, je dán různým lidským kmenům v genové výbavě ( kmeny v rámci jednotlivých ras, již by se mělo uzřejmit, že kritika kupř. Romů nemůže být rasizmem, nejvýše "kmenizmem", Romové patří ke stejné indoevropské rase jako tzv. gadžové ); tudíž je třeba reagovat ve výchově od dětství ( jak to udělat a nerozpojit při tom geneticky jednotné rodiny, to nevím ) a to tak, že se výchova spojuje s genetickou výbavou, nelze ničeho docílit systémem gen. výbava versus výchova; zajímavé je, že zkrácený gene MAOAG je indikován velmi často v klášterech (patrně jde o snahu korigovat životní problémy, jichž si je jedinec vědom ), ale téměř vůbec se nevyskytuje u vrcholových sportovců v oblasti bojových sportů, kde jde především o sebekontrolu ( z tohoto vyplývá, že nepovažuji za vhodné pojmenování tohoto genu pojmem gen válečníka, jde skutečně pouze o jedince se sníženou sebekontrolou a s nutkáním zařadit se do společného souručenství - gangu -, tedy žádná hrdý válečník, ale politováníhodný exemplář )
VB, , 29.5.2013 20:26:08
TAk a teĎ se ti posraní fízlové opět ukázali..My si v této posrané zemi platíme z daní fakt jen ksindl..politici, cikáni, fízli...Teď akorát, kdo je horší ? Příslušníci VB zapoměli, kdo je platí a proti komu jdou..Ono se jednoho krásného dne může stát až tu bude více těch co chrání, že na peníze příslušníku VB nebudou peníze a skončí na dlažbě a svoje mindráčky už si nebudou mít na kom léčit..Jít proti vlastnímu obyvatelstvu a v případě, kdy je člověk potřebuje být zalezlý v koutě..Fakt hrdinové s koulema..
Re: VB, , 29.5.2013 20:30:06
pochop ty blbče, že fízlové dělají to co jim nařídí, jinak je to neuposlechnutí rozkazu, ale ty jsi na vojně asi nebyl
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 20:42:15
Vymrdanej blbec jsi ty. Fízlovi na stanici nikdo nenařizoval sedět na prdeli, tak nemachruj vojnou gumo!
Mentalita cikána a voliče pravice je naprosto stejná!, Anonym, 29.5.2013 20:25:17
 
, , 29.5.2013 20:23:49
tady pořád někdo řeší cikány, politici, agentury atd, ale cigánům je to naprosto uprdele, ty zajímá jak nás okrást, protože jsme ti idioti co si to nechávají líbit.
Starostka:, milan, 29.5.2013 20:23:41
Paní starostko,jak je možné,že když napadnou bílého,policajti nikde ale když se má proti takovému zvěrstvu stávkovat,tak se to Duchcovem hemží těžkooděnci.To už tento stát dává cikánům takovou ochranu?Je mi ztoho na blití,že v Česku je Cikán víc,než bílej.
Ta agentura pro sociální začleňování -, Anonym, 29.5.2013 20:22:26
maže cikánům med kolem huby .
Proč by to pravičáci řešili? Jednak to neumí, protože mají sotva základku a jednak to sype bez hnutí prstem!, Anonym, 29.5.2013 20:22:06
 
FÍZLOVÉ ZALEZTE DO HAJZLU, NIKDO VÁS NEPOTŘEBUJE K TOMU, ABYSTE LEZLI DO PRDELÍ CIKÁNUM A ŽIDOZEDNÁŘUM !!!, Anonym, 29.5.2013 20:21:47
MY UŽ SI POŘÁDEK UDĚLÁME SAMI !
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 20:23:03
Táhni do prdele, nácku!
duchcov, kozelcerny, 29.5.2013 20:15:48
může mi prosím někdo popsat jak vypadá nepříspusobivý občan,abych si mohl dát pozor?
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 20:23:54
Dle TOP09 jsou to všichni registrovaní uchazeči o zaměstnání!
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Rasista, 29.5.2013 20:19:55
Z 95% je černej.Ten zbytek jsou špinaví,pochcaní a posraní houmelesáci.Ale ti pokud vím,nikoho nepřepadávaj a nemlátěj.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, kozelcerny, 29.5.2013 20:26:53
díky myslel jsem si to.takže je to černočerný cigoš.nevím proč místo nepřízpusobivý nenapíšou rovnou cikán,
STAROSTKA:, milan, 29.5.2013 20:15:38
Jestliže chcete mít ve městech klid a poořádek,tak tu cikánskou chátru vystěhujte do Indie.Přes 700 let tady kradou,přepadávají lidi,kradou na co přijdou,do práce se jim nechce chodit,tak co stakovou verbeží?Ten kdo poctivě pracoval v produktivním věku,tak jim stát žebrácký důchod a cikáni za neodpracovaný ani jeden měsíc dostávají 24 000Kč.Politici a cikáni jsou největší parazité tohoto státu.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 20:20:15
udělame národní sbirku na vlak pro národnostní menšinu i pošleme je tam...a lepší je poslat na severní pol
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Javůrek, 29.5.2013 20:32:12
Lenější bude B Cyklon,a je jistota ,že se nevrátí ,jako z Kanady nebo Anglie.
Neonormalizační ČT v Událostech opět zamlčováním lhala! Ani slovo o identitě, Neplaťme poplatky!, 29.5.2013 20:13:34
těch agresivních bestií v Duchcově!!
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Rasista, 29.5.2013 20:16:30
Jakou identitu bys chtěl? Byli to cikáni a to snad stačí ne?
Takové odcizení mezi vládnoucími a ovládanými jako dnes, neexistovalo ani za normalizace!, frankie boy, 29.5.2013 20:09:28
 
V DUCHCOVĚ ZASÁHLI PROTI DEMONSTRANTUM TĚŽKOODĚNCI, Anonym, 29.5.2013 20:07:51
Je to na Novinkách.
Tragédie v Sobotce, Anonym, 29.5.2013 20:04:16
Řidič zabil na chodníku 2děti 4+6let.Dobrá zpráva je,že zbavil republiku dvou černejch parazitů.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, pepino, 29.5.2013 20:17:22
jsi velice chytry debil
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 20:10:41
No, tak to se vám moc nepovedlo.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 20:13:31
Cikán je parazit jakmile se narodí.A paraziti se huběj.
Re: Tragédie v Sobotce, pepa z depa, 29.5.2013 20:08:51
Hm,tak bych to neviděl!!!!!!!!
PRÁVĚ JSEM SE DOZVĚDĚL, OD VOBŘEZANEJCH ZE STÁTNÍ ČRO 6, ŽE SOUDRUZI PŘIČMOUDLÍ MAJÍ DŮVOD K POGROMŮM, ŽE JE JICH 10% NEZAMĚSTNANÝCH, Anonym, 29.5.2013 20:01:23
v České republice je tetina obyvatel v režimu otrocké práce ve vlastní zemi, polovina lidí se v židovské okupaci nedožije důchodu!! Máme se vůči icickům ze Strakovky chovat, jako muslimští národní hosté ve Švédsku. Máme je všechny vyřezat????
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 20:06:54
Hluché uši, duté hlavy.
Incident, Včelka Vilík, 29.5.2013 19:58:43
Na hrubý pytel , hrubá záplata !!!
Když naši cikánští spoluobčané brutálně někoho napadnou policie nikde, Anonym, 29.5.2013 19:54:26
když jiní spoluobčané proti tomu protestují, těžkooděnci se to jen hemží.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 19:58:58
Dokážete si alespoň položit otázku "Proč to tak je?" Nechci po vás odpověď, to by bylo moc, ale zkuste se jenom zeptat, i to už je určitý pokrok.
:-)t ak to je faktum.Komunisté věděli jak na ně.Ti by je pozavírali a , Anonym, 29.5.2013 19:54:22
nechali makat v kamenolomech.-)))Cikáni je proto nevolí.-)
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 20:13:38
cigáni k volbám nevolí. Jakákoliv vítězná strana je víceméně pseudohuanistická a o cygny se dobře postará. Máte pravdu, komunisty na ně, těc se bojí jak černí tak židi. Obě ty skupinky by byly honem rychle srovnány do latě a zavřeny.
Vyjádření vyšetřovatele., Rasista, 29.5.2013 19:54:11
Manželé si za to zřejmě mohou sami,protože provokovali.
Paní starostko, co říkáte tomu, že městský strážník odmítl jít na pomoc napadeným?, Anonym, 29.5.2013 19:53:04
Tak tahleta otázka mi tam nějak chyběla, od toho novináře. To nezakryjí ani všechny možné sliby ze strany starostky, co všechno udělá, hlavně posílení policejních hlídek atd.
Bubeníček to jasně naznačilVolte KSČM a my si s cikánama poradíme:-), Anonym, 29.5.2013 19:52:19
 
my je vyřešíme, Anonym, 29.5.2013 19:52:13
pochytáme židovskou vládu a židovský parlament a konečně to vyřešíme
Jaký si to uděláš takový to máš., coop, 29.5.2013 19:51:16
Jo cinkat klíčema to se to bojuje.
Poslední vývoj v Duchcově., Rasista, 29.5.2013 19:49:40
Na ochranu černých degenerátů nasazeno nejméně 200 těžkooděnců,zvažuje se použití slzného plynu na občany,kteří se provinili tím,že nejsou černí.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 19:51:12
na Gadže musí být přísnost a ještě to všechno Zaplatí a několikrát :-)
Já bych doporučoval rozlišovat : ROMOVÉ a CIGÁNI !, Stařík Petr, 29.5.2013 19:43:40
Slyšeli jste někdy , jak si romky nadávali - ty cigánko jedna? Poznal jsem u nás Romy, co dělali zedničinu a dost dobře - umím to posoudit. Chodi do práce a ti si nezaslouží název cigáni! Naopak v telce je hromada těch, kteří si nezaslouží název Romové, protože jsou cigáni ! Ti totiž pracovat nebudou a žít chtěj jako Gadžové! Čau
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Anonym, 29.5.2013 19:56:21
Staříku, máte v tom nějaký guláš. Sami ti slušní, co pracují a žijí kultivovaně, se nazývají Cikáni nebo Cigáni, a od těch takzvaných "Rómů" se distancují. Pravda, bohužel, není jich moc.
Re:Starostka bouřícího Duchcova: Tyto problémy nikdo neřeší. A už vůbec ne ta jejich agentura, Rasista, 29.5.2013 20:00:04
Stařík ví hovno,o čem mluví.Zřejmě už má tu demenci.
"Někdo" dělá vše možmé i nemožné, aby ćechy se staly cikánský, Anonym, 29.5.2013 19:40:34
čechystan. A bude daleko hůře !!!

Rubriky:

Komentáře

*
*
Překročil(a) jsi maximální délku komentáře o 0 znaků.
*  captcha
andrea
před rokem

jedine milous jakes to da vse doporadku on je jediny ktery mysli na deti a na lidi prosim te jakesi vrat se k moci a nevimlouvej se na to ze se jses stary tobe vzdycky na lidech zalezelo tak se nam jakesi prosim te vrat zpatky

andrea
před rokem

dobre je ze zlocinec zbela odesel s dsss jenze to problem neresi vandas i stepanek tento zlocin ihned skryli a mysli si ze jim to projde

Sylva
před rokem

Hodně lidí by si přálo aby měli cikáni svou zemi a do ní odešli........už jí dávno mají.

anonym 30.5.2013
před rokem

Cikáni to je plevel a ten se musí vytrhat než nás bílou rasu zahubí.

Oslovili Vás nějak tyto stránky?

67%
31%
2%

Poslední komentáře

  • jh:

    politika

  • marterix:

    Plně souhlasím s autorem článku.

  • gogos8:

    Zdravím. V titulku je zásadní chyba -...

  • dakota:

    Nevím kdo je autor MB.. Asi komunista.

  • d:

    tt

Návštěvnost

Shoutbox

Archív

Mediální partneři

Parlamentní listy